пʼятниця, 16 квітня 2021 р.

Заняття для майбутніх першокласників. Подорож у Країну Математики.

 

Заняття для майбутніх першокласників:

« Подорож у Країну Математики»

 

 


 

                                                                 Підготувала:

                                                                                       учитель початкових класів

                                                                         Чортківської ЗОШ

                                                                     І-ІІІ ступенів №6

                                                                                Бурдяк Ірина Романівна

м. Чортків

2021

Заняття для майбутніх першокласників

Тема. Подорож у Країну Математики.

Мета. Ознайомити з поняттям «математика», геометричними фігурами, порядковою лічбою; навчити розпізнавати геометричні фігури в навколишніх предметах; виховувати бажання навчатися; формувати естетичний смак.

Обладнання.  Кольоровий кубик; зображення портфеля й предметів, які потрібні та непотрібні в школі; підручник «Математика 1 клас» у пакунку «Нова пошта»; зображення Тітоньки Сови; навчальні відео: «Вчимо цифри. – Весела математика», «Геометричні фігури для дітей» ; великі магнітні цифри; дидактичні картки «Геометричні фігури»; дитяча пісенька «В математиці-родині».

Хід заняття

1. Вітання.

Діти з учителем, узявшись за руки, стоять у колі.

- Добрий день, дівчатка! (дівчатка плескають в долоні)

- Добрий день, хлопчики! (хлопчики плескають в долоні)

- Добрий день ті, у кого сьогодні чудовий настрій! (всі діти плескають в долоні)

- Діти, а куди ви сьогодні прийшли?

- А для чого ви сюди сьогодні прийшли?

 

·        Знайомство .

-         Зараз  ми передаватимемо по колу наш кольоровий кубик, і кожен назве своє ім’я, щоб нам легше було працювати та спілкуватися.

2. Щоденні новини.

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Яка сьогодні дата?

- Який день тижня?

- Який стан неба?

- Чи є опади?

3. Обмін інформацією.

- Сьогодні друге наше заняття. Давайте повторимо, що ми вивчали на попередньому занятті.

* Гра «Склади портфель до школи».

На дошці прикріплено зображення портфеля. Учитель показує предмети (лінійку, цукерку, ручку, зошит, яблуко, і т. д.), а діти обговорюють, чи потрібна ця річ у портфелі. Якщо потрібна, то прикріплюють магнітом на дошці поруч із потрфелем.

-         Діти, сьогодні до нашої школи кур’єр Нової пошти приніс пакунок. Я його відкрила, а там – ось ця книжка (учитель показує підручник Математика)

Це - математика! Математика ця книжка ще та загадка.

Допоможе цифри знати,

І навчить вас рахувати:

1, 2, 3, 4, 5...

Скільки пальців є в усіх,

Скільки в небі журавлів,

Скільки ми знайшли грибів,

Скільки квітів запашних,

Скільки вікон у хатині,

Кошенят у господині,

Скільки на гілках птахів,

Скільки тигрів-хижаків,

Скільки крилець у курчат

Та гостинців для малят.

-         А чи здогадались ви, дітки, хто міг прислати нам цю книжку? (Діти висловлюють свої припущення).

-         Діти, разом з книгою ще й запрошення надійшло: «Запрошую вас у Країну математики. Тітонька Сова».

-         Приймаємо запрошення? (Так)

-         А щоб потрапити до Країни математики Тітоньки Сови, нам потрібно показати, як ми вміємо рахувати.

 

·        Перегляд відео «Вчимо цифри. – Весела математика».

https://www.youtube.com/watch?v=F_dcR7Pkdq4

( Діти переглядають відео, повторюють назви цифр. В цей час учитель супроводжує відео прикріплюванням  великих магнітних цифр на дошку.)

 

·        Дидактична гра «Упізнай геометричні фігури».

І. Перегляд відео «Геометричні фігури для дітей».

https://www.youtube.com/watch?v=f9mt5NudSTc

(Перегляд та аналіз відео.)

ІІ. Робота з дидактичними картками «Геометричні фігури».

(Обведення геометричних фігур по контурах.)

4. Групове заняття.

І. Виконання аплікації за допомогою геометричних фігур.

( Виконання аплікації за зразком учителя із допомогою шаблонів).

ІІ.  Розучування  дитячої пісеньки «В математиці-родині».

https://www.youtube.com/watch?v=G50zZpzQwjs

 

5. Рефлексія. Підсумок заняття.

- Діти, вам сподобалося мандрувати Країною математики?

- А чи будете ви застосовувати  свої математичні знання в житті?

- У нашій книжці, яка допомогла нам потрапити до Країни математики Тітоньки Сови, є пусті сторінки. Я пропоную вам увечері намалювати Країну математики Тітоньки Сови, все, що вам найбільше запам’яталося .

- Дякую вам. Ви сьогодні всі молодці!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар