пʼятниця, 16 квітня 2021 р.

Ранкова зустріч "Шкільні друзі"

 

 

Ранкова зустріч

«Шкільні друзі»

                                                                 Підготувала:

                                                                                       вчитель початкових класів

                                                                         Чортківської ЗОШ

                                                                     І-ІІІ ступенів №6

                                                                                Бурдяк Ірина Романівна

м. Чортків

2018

 

Ранкова зустріч «Шкільні друзі»

Мета: створити в класі дружнє середовище – простір, де цінують друзів і дружбу; допомогти дітям з’ясувати критерії  справжньої та щирої дружби; сприяти формуванню доброзичливого та толерантного ставлення до людей; сприяти формуванню цінностей справжньої дружби у дітей; формувати відповідальне ставлення до оточуючих.

Обладнання. Телевізор, ноутбук, музичне забезпечення: відео кліпи пісень «Ми веселі маляри», «Дружать діти всіх країв», мультик «Рюкзачок», ілюстративний матеріал, квіточка, стікери.

Хід ранкової зустрічі

Під супровід відео «Ми веселі маляри» вчитель організовує дітей у коло для проведення ранкової зустрічі.

Діти і вчитель сідають у коло.

І. Вітання.

- Діти, давайте ми всі візьмемося за руки і утворимо з вами коло шкільних друзів.

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

1. Знайомство.

Сьогодні ви вступили у нашу шкільну родину. Тут ви знайдете багато друзів. А найцікавіше це те, що ми будемо мандрувати країною Знань, яка відкриє вам багато таємниць. Дорогою нас можуть чекати небезпеки, труднощі, але ми їх разом обов’язково  подолаємо.

Але спочатку нам треба познайомитись. 

2. Гра «Квіточка»

У мене в руках є квіточка. Зараз ми будемо передавати її по колу і кожен називатиме своє ім’я.

- Добре, я пропоную ще один спосіб знайомства. Нам допоможуть наші руки.

·         А зараз підніміть руки тільки дівчатка.

·         Підніміть руки тільки хлопчики.

·         Підніміть руки вгору ті, кому подобається сьогоднішня погода.

·         А хто полюбляє цукерки?

·         А хто хоче навчатися в школі?

- Тепер ми вже знайомі один з одним. Давайте подивимось на всіх навколо себе і посміхнемось. Коли людина посміхається, вона показує свій гарний настрій. Отож, поділіться гарним настроєм з друзями. Відтепер хай кожна наша зустріч починається з посмішки.

ІІ. Щоденні новини.

- Діти, скажіть, будь ласка, яка зараз пора року? Знайдіть на дошці зображення весни і прикріпіть поряд стікер.

- З чим асоціюється у вас дана пора року? Які зміни відбуваються у природі?

- А який зараз місяць даної пори року? Знайдіть його назву на дошці і прикріпіть поряд стікер.

- А як ви вважаєте, чому цей місяць має таку назву?

- Дітки, а хтось із вас знає може яке сьогодні число місяця? Знайдіть його на дошці і прикріпіть стікер поряд.

- А який сьогодні день тижня? Знаходимо назву цього дня тижня та кріпимо поряд стікер.

- Молодці.

ІІІ. Обмін інформацією.

- Сьогодні ми поговоримо з вами про дружбу та справжніх друзів.

1. Бесіда.

- Розкажіть чи маєте ви друзів?

- А хто такі друзі?

- А що можна робити із друзями?

- А що ви можете сказати про свого друга? Який він?

- А що означає дружити?

- Послухайте уважно віршик.

2. Робота з віршем.

Що це значить – не дружити

Що це значить – не дружити,

Жити так – одинаком?

Не дружити – це ходити

Не дверима, а вікном.

Це без друга, без подружки

Й на перерві у кутку

Розправлятись самотужки

З апельсином нашвидку.

Це дивитись, наче в книжку,

Набік з видом кам’яним,

А насправді тишком-нишком

Роздавати штурхани.

В школі вчитись

Й не дружити –

Це, повірте, все одно,

Що, заплющившись, сидіти

І дивитися кіно.
 (Оксана Сенатович)

3. Вправа «Мікрофон»

- А чиє серед нас такі «одинаки»?

- Як ви вважаєте, чи добре бути таким одинаком?

- Які б поради ви б дали герою цього віршика?

4. Перегляд мультика «Рюкзачок»

- Пропоную переглянути мультик «Рюкзачок». Можливо у поведінці портфелика хтось упізнає себе? (Перегляд мультика)

- Скажіть, що трапилося з рюкзачком?

- Чому так трапилося?

- Чи зрозумів рюкзачок, що він вчинив неправильно з друзями?

- Дітки, а яким потрібно бути, щоб мати друзів?

- Що означає бути добрим, щедрим та ввічливим?

- А хто був уважним? Хто був друзями рюкзачка?

- Цей мультик ще й показав нам які речі потрібно брати до школи. То які речі ви візьмете до школи, коли складатимете свій портфелик-рюкзачок?

- Я впевнена, що всі ці речі і сам рюкзачок стануть вашими друзями у школі.

IV. Групова робота.

- А зараз ми з вами вивчимо пісеньку про друзів. Заспіваєте її вдома своїм рідним.

1. Розучування пісеньки «Дружать діти всіх країв».

2. Вправа «Мереживо вражень»

Для вправи потрібний клубок із нитками. Діти передають один одному клубок ниток і висловлюють свої враження від зустрічі. Клубок потрібно передавати так, щоб утворювався узор мережива.

- Молодці! Нехай у нас із вами будуть лише такі хороші і теплі враження від наших зустрічей у школі.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар