понеділок, 3 травня 2021 р.

 

Тематичний день.

Заняття з підготовки майбутніх першокласників:

«Світ тварин. Свійські тварини»

 


                                                                   

                                                            

                                                              Підготувала:

                                                                                   учитель початкових класів

                                                                     Чортківської ЗОШ

                                                                    І-ІІІ ступенів №6

                                                                                Бурдяк Ірина Романівна

 

м. Чортків

2021

Заняття з  підготовки майбутніх першокласників

Тема: Світ тварин. Свійські тварини.

Мета. Ознайомити майбутніх першокласників із світом тварин, з істотними ознаками диких і свійських тварин; ввести поняття «свійські тварини»;  навчити дітей розповідати про домашніх тварин; вчити визначати, яку  користь приносять свійські тварини людині. Виховувати дбайливе ставлення до тварин. Розвивати мислення, спостережливість, увагу, естетичний смак та любов до прекрасного.

Обладнання: дидактична гра «Що дають тварини людям»( з просторів інтернету); пазли для гри «Знайди тваринці маму»; відеоматеріали: фізкультхвилинка «Ennie and Yoyky», відео «Мама є у всіх звіряток»; шаблон для виготовлення вітальної листівки до Дня матері.

 

Хід заняття

 

І. Вітання
Діти стають у коло
й разом  з учителем промовляють:
- Добр
ого ранку, сонце привітне!
- Добр
ого ранку, небо блакитне!
- Добр
ого ранку, діткам усім!

1. Гра  «Передай посмішку по колу ».

Діти, утворивши коло, тримають один одного за руки,  повертаються по черзі до сусіда зліва, щиро посміхаються, промовляючи слова: «Я дарую тобі свою посмішку!».

2. Гра «Уявіть себе тваринкою»

Учитель запитує дітей:

·         Якою тваринкою ти себе уявляєш? Чому?

ІІ. Щоденні новини.

- Пригадаймо, яка зараз  пора року?

- Який місяць?

- Яка дата?

- Який день тижня?

- Який стан неба?

- Яка температура повітря?

- Чи є сьогодні опади?

ІІІ. Обмін інформацією.

1. Повідомлення теми і мети заняття.

- Тварини належать до живої чи неживої природи? Доведіть.

- Сьогодні ми з вами будемо говорити про світ тварин,  з’ясуємо, від кого залежить життя тварин, визначимо, яку користь приносять свійські тварини людині. Поговоримо про свято, яке до нас наближається, - День матері. Виготовимо листівочку для мами й навіть навчимось називати рідних та домашніх тварин англійською мовою!

2. Розповідь про світ тварин.

- У світі є безліч тварин. До тварин належать: звірі, свійські тварини, птахи, комахи, риби, рептилії та земноводні.

- Як ви думаєте, чим відрізняються звірі від свійських тварин? ( Звірі – це дикі тварини, а свійські тварини – це одомашнені тварини, які колись були дикими).

3. Розповідь «Як з’явились домашні тварини».

– Дуже давно, коли ще не було міст, машин і книг, люди мешкали в печерах. Вони боялися величезних страшних хижаків. Одного разу розумна людина почала підгодовувати вовків, які ходили біля її житла. Поступово вовки стали добрішими, а їх дитинчата звикли до людини, почали жити поряд з нею. Вони вже стали не дикими, а свійськими.

Так з’явилися собаки. Вони почали охороняти людину від ворогів, допомагали їй шукати й добувати їжу. Минав час. Кількість друзів людини серед тварин зростала. Тепер людина вже не могла жити без свійських тварин.

4. Бесіда

- Чим відрізняється життя диких тварин від свійських?

- Яких тварин ми називаємо дикими?

- Як ви гадаєте, як живеться диким тваринкам взимку?

- Ми можемо допомогти птахам?

5. Дидактична  гра «Що дають тварини людям»( з просторів інтернету).

 

Фізкультхвилинка «Ennie and Yoyky»

https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14

 

6.     Гра «Незавершене речення».

– Тварини, які самі влаштовують собі житло, добувають їжу, захищаються від ворогів,  виводять потомство називаються….

– Тварини, яких розводять люди, годують і захищають їх, будують для них житло, піклуються про потомство, називаються….

7.     Гра «Знайди тваринці маму».

-         Кожному з нас потрібна найдорожча, найрідніша матуся. Ось і наші тваринки загубили своїх мам. Давайте допоможемо їм відновити пазли, щоб з’єднати кожну тваринку-дитинку з своєю ненькою.

(Діти складають пазли на дошці)

8.     Фрагмент заняття з вчителем англійської мови.

IV. Групова робота.

1.     Перегляд відео «Мама є у всіх звіряток».

https://www.youtube.com/watch?v=LytnBynvoDM

2.     Розповідь учителя про День матері.

Кожного року День матері в Україні святкують у другу неділю травня. В Україні немає офіційного вихідного в честь Дня матері, але це не заважає красиво привітати найріднішу людину. У цей день заведено вітати матерів та дарувати їм символічні подарунки. Також багато родин у це свято збираються разом, щоб подякувати своїй рідній людині за все.

День матері – це особливе свято, коли можна ще раз нагадати найдорожчій людині, як ви її цінуєте та любите. Діти в цей день дарують своїм матерям квіти, листівки, присвячують їм вірші та пісні. Пам'ятайте, що головне в це свято – ваша увага.

-         Оскільки, завтра ми з вами будемо святкувати це свято, то нам потрібно підготувались. Отже, ми з вами приготуємо листівку до Дня матері.


3. Аналіз листівки. Підбір необхідних кольорів.

4. Практична діяльність учнів.

V. Підсумок заняття . Рефлексія.

·         Я відкрив  для себе, що…

·         Я запам’ятав, що…

·         Мене здивувало, що…

·         Я вперше дізнався, що…

 

Визначення емоційного настрою дітей після заняття.





 

Немає коментарів:

Дописати коментар