понеділок, 30 листопада 2015 р.

Літературне читання 2 клас

Літературне читання
Тема. Узагальнення знань про народні казки: їх зміст, побудову тексту, основну думку.
Мета. Перевірити знання, вміння, навички учнів.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-         Сьогодні ми закінчуємо вивчати розділ «Народні казки». Повторимо все, що знаємо про вивчені казки і потім напишемо самостійно перевірну роботу, яка й покаже, як ви засвоїли вивчений матеріал і наскільки були уважними під час уроків літературного читання.

ІІІ. Узагальнення і повторення вивченого.
-         Пригадайте ми порівнювали текст з палацом? Що є «фундаментом» тексту? (Зачин).
-         Що є «стінами» тексту? (Основна частина).
-         Що є «дахом» текстом? Чим закінчується текст? (Кінцівка).
-         Як розуміти «народна» казка?
-         Як розуміти «авторська казка»?
-         Якщо ми чуємо «українська народна казка», то що це за казка? Який народ її склав?
-         А якщо «сербська»?
-         «Угорська»?
-         Які ми з вами читали українські народні казки?
-         Як називалась угорська казка, яку ми читали?
-         А з якою сербською народною казкою ми ознайомлювались?
-         А що таке казка?
-         Давайте я вам зачитаю визначення терміну казка, а ви виберете правильну відповідь.
Казка – це …
А) пісня, за допомогою якої присипляють дитину;
Б) розповідний твір про вигаданих осіб та події, іноді за участю фантастичних сил;
В) стислий опис предметів і явищ, за якими їх треба впізнати, відгадати.
- Слова «Я по засіку метений, я на яйцях спечений…» узято з казки … .
- У якій послідовності з’являються герої казки «Колобок»: Ведмідь, Заєць, Лисичка, Баба, Вовк, Дід, Колобок?
- Слова «Дарма, я під лавкою зігнуся, хвостиком обгорнуся та й переночую» узято з казки …
- Виберіть слова, які характеризують певну тварину з її вдачею:
* Хитрий, як … (лисиця).
* Злий, як … (вовк).
* Вайлуватий, як … (ведмідь).
* Боягузливий, як … (заєць).
- З чого почалася і чим закінчилась історія з медом, описана у казці «Жбан меду»?
Встановіть послідовність подій у казці «Як дівчина короля перехитрила» за планом:
·        Золоті нитки.
·        Весілля.
·        Слава про кмітливу дівчину.
·        Залатай горщики.
·        Принеси й не принеси, щоб було й не було.
IV. Перевірка знань та вмінь учнів.  
1.     Пояснення завдань.
2.     Самостійна робота учнів.

V. Підсумок уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар