неділя, 27 березня 2016 р.

Виховний захід "Я. Родина. Україна"

                                                               Підготувала:
                                                                      класний керівник
                                                        2-Б класу
                                                                          Чортківської ЗОШ
                                                                        І-ІІІ ступенів №6
                                                               Бурдяк І. Р.

Виховний захід
«Я. Родина. Україна.»
( В рамках проекту «Моя Родина на захисті моєї Батьківщини»)
Мета: поглибити знання учнів про Україну як незалежну державу; виховувати любов до рідної землі, повагу до історичних та культурних надбань українського народу, почуття національної гідності.
Обладнання: державні символи України, вишитий рушник, відео матеріали «Мамо, не плач. Я повернуся весною», «Білі тополі…», фонограми пісень.
Хід заходу
Учитель:
Разом з вітром журавель
Із чужих летів земель.
Вітер дуже дивувався:
«Нащо ти летів, старався?
Чим так вабить ця земля?" -
Запитав у журавля.
«Тут мене ростила мати,
Тут навчився я літати,
Тут зів'ю гніздо і я,
Батьківщина тут моя".
Входять діти.
Уч.:
 Гостей ми радо зустрічаєм
 Пахучим пишним короваєм,
 Вклоняємося до землі
 Та зичим щастя від душі.
Уч.:
 Із дерева - роду зростає пагіння
 І лине до сонця, до світла,
 Стрічай, Україно, нове покоління,
 Що ніби веселка розквітла.
Уч.:
 Всі ми - діти українські,
 Український славний рід.
 Дбаєм, щоб про нас українців,
 Добра слава йшла у світ!
Уч.:
 Все, що рідне, хай нам буде
 Найдорожче і святе,
 Рідна мова, рідна віра,
 Рідний край наш – над усе!
Уч.:
         Батьківщино, земле рідна,   
Земле сонячна і хлібна,
         Ти навік у нас одна.
Ти, як мати, найрідніша,
         Ти з дитинства наймиліша –
         Наша отча сторона.
Уч.:
          Моя Батьківщина — це вишеньки цвіт
         І верби над ставом, й калина.
Уч.:
         Моя Батьківщина — це мрії політ,
         Це рідна моя Україна!
Пісня «Україно, краю»
Уч.:
Моя Батьківщина — це наша сім’я.
         Затишний куточок і хата.
         Це мама, татусь, бабця, дідо і я,
         Всі рідні і друзів багато.
Уч.:
 Моя Батьківщина — це злагода й мир
 Та небо бездонне й чудове.
 Це пісня чарівна, що лине до зір,
 Й дитинство моє світанкове.
Уч.:
 Моя Батьківщина — ліси і поля.
 Від них в нас і радість, і сила.
 Це та найсвятіша і рідна земля.
 Що кожного з нас народила.
Уч.:
Коли на світ з’являється дитина,
Свій перший крик віддавши висоті,
Завжди радіє щиро вся родина
І щастя їй бажає у житті.
Ведуть у світ дороги і стежини,
І день новий над світом устає.
Ну що ми в цьому світі без родини? –
Вона одна нам сили додає.
Уч.:
В родині зайвих не бувало зроду,
Тут поруч всі – і сиві, і малі,
І без родини не бува народу,
Як не буває неба без землі.
Уч.:
За сина батько і сестра за брата,
В одній родині села і міста,
Бо в нас у всіх одна країна-мати –
То наша Україна золота!
Уч.:
 Моя Україна - зоря світанкова,
Пшеничні лани, голубі небеса,
Її солов'їна калинова мова
Світиться наче на сонці роса.
Уч.:
О, рідна матусю, за правду і волю
Справіку моляться твої вуста.
Моя Україна народжена з болю,
Любові та віри Ісуса Христа.
Уч.:
Україно, ти – моя молитва,
Ти моя розпука вікова …
Гримить над світом люта битва
За твоє життя, твої права.
Учитель:
Не забуті ті хто на Майдані голову зложили, полягли,
Плачуть серцем і душею вся Вкраїна і їх неньки - матері.
Батько хоч і мужній проронив не раз гірку сльозу,
Боже, ну пошли нам, молю тебе, доленьку ясну.
Щоб всі жертви воїнів-героїв були недаремні,
Щоб розвіялися нарешті над землею сили темні.
Кров щоб більше ніхто й ніколи не проливав,
У батьків і дружин рідних, близьких не забирав.
І Вкраїна, щоб наша знову піднялася й розцвіла.
Лиш любов’ю, повною безкрайого тепла й добра.
О, Всесильний Господи, прошу, благаю не мовчи,
Коли діти твої падають бездиханні, ти їх підійми.
Ангели хай візьмуть їх та віднесуть на небеса.
І спочинуть від болі тіло їхнє і утомлена душа.
Перегляд відео «Мамо, не плач. Я повернусь весною»
Учитель:
Кордони не спинять польоту могутнього слова
Хто серцем могутній - ні куля, ні шабля не вб’є.
За нас Батьківщина і рідна нескорена мова.
Не треба чужого, але й не відпустим своє.

За рідну домівку поклали життя вірні діти,
герої, що завжди залишаться в наших серцях,
за землю, за матір зробили, що мали зробити,
герої не гинуть, герої живуть у піснях.
Уч.:
Літаки у небі,
В морі кораблі
Бережуть кордони
Нашої землі.
Уч.:
Армія наша –
Славна і міцна
Нашу державу
Береже вона.
Уч.:
Серця дитячі наші,
Та щире в них чуття:
Любити Україну
Будуть ціле життя.
Уч.:
Жоден ворог завидющий
Не страшний нам,
Бо на всій землі найдужчий,
Найсильніший наш солдат.
Перегляд відео «Біля тополі…»
Батько:
Сину мій любий,
Життя не проходить безхмарно.
Сину, дитино,
Старайся прожити не марно.
В щасті чи горі –
В собі не принижуй людину
Сину мій, сину…
Ти мій рід, ти дитина моя,
Ти вся честь моя і слава,
В тобі дух мій, майбутнє моє,
І краса, і держава.
Уч.:
Я люблю кожну квіточку в полі
І струмок, що до річки біжить.
         І високі, до неба, тополі,
         Й чисту-чисту небесну блакить.
Уч.:
І у синьому небі лелеки,
Й журавлину осінню печаль.
         Й споришеві стежки, що далеко
         Розійшлись по землі в синю даль.
Уч.:
         У маленькі свої долоньки
         Я промінчики сонця ловлю.
         Україну мою, рідну неньку,
Я усім своїм серцем люблю.
Пісня «Моя Україна»
Уч.:
Українська мова.
Як вечірня заграва,
Осяйна, соковита, палка.
Моя мова прекрасна, чудова!
Солов'їна вона, калинова!
Уч.:
Рідна мова
 в рідній школі!
Що бринить нам чарівніш?
Що нам ближче і миліш,
І дорожче в час недолі?!
Уч.:
                             Рідна мова,
 рідна мова!
Що в єдине час злива, 
Перша пісня колискова.
Перші матері слова.
Уч.:
                   Як гул століть,
Як шум віків,
Як подих вітру - рідна мова,
Вишнева ніжність пелюстків,
Сурма походу світанкова.
Уч.:
                    Мова рідна, слово рідне.
Хто вас забуває.
Той у грудях не серденько -
Тільки камінь має.

Уч.: 
 Все, що мріялось віками,
Сповнилось, настало!
"Ще не вмерла Україна!" -
Гордо прозвучало.
Уч.:
                   Ні, не згине Україна
У печальній долі:
Ми відродим землю предків
Для кращої долі.
Уч.:
Колосяться хліба золотисті,
І берези – красуні стоять.
Діамантами світяться роси,
Буйні трави про щось гомонять.
Уч.:
Люблю я в рідному краю
Веселі співанки пташині,
І річки бистру течію,
І руту-м'яту при долині.
Уч.:
Пропахли вітром колоски -
Таке чіпке безмежне поле.
І мамин хліб, і ті стежки
Якими вранці йду до школи.
Уч.:
І перші проліски в гаю,
І щедре сонечко в блакиті,
Люблю Вкраїну я свою:
Вона - найкраща в цілім світі.
Уч.:
 Одна батьківщина, і двох не буває,
 Місця, де родилися, завжди святі.
 Хто рідну оселю свою забуває,
 Той долі не знайде в житті.
 Уч.:
 Моя Батьківщина – це злагода й мир
 Та небо бездонне й чудове.
 Це пісня чарівна, що лине до зір,
 Й дитинство моє світанкове.
Пісня «Україно моя»
 Уч.:
                    Моя Батьківщина – ліси і поля,
 Від них в нас і радість, і сила.
 Це та найсвятіша і рідна земля,
 Що кожного з нас народила.
 Уч.:
 Немає України без калини,
 Як і нема без пісні солов’я.
                   А ми народ – зернина від зернини,
 В біді та щасті ми – одна сім’я.
 Уч.:
Немає України без тополі,
                   Як і нема без сонця сяйва дня.
                   Ти без коріння – перекотиполе,
А корінь там, де вся твоя рідня.
 Уч.:
 Без рушників немає України,
 Як без любові і життя нема.
                   Душа без України, мов руїна –
 Пуста і мертва, холодно-німа.
Уч.:
 Гарна ти матусю,
Люба, дуже мила!
Ти мене ще змалку
Звичаю навчила.
І щодня навчаєш,
Як любить родину
Мову нашу гарну,
Рідну Україну.
Буду українка
Як і ти, матусю,
І за ту науку
Я тобі вклонюся.
Пісня «Мама»
Уч.:
Люблю я край наш дорогий,
Що зветься Україна.
Вітчизні хочу я своїй
Зрости достойним сином.
Уч.:
 Розквітай, 
прекрасна Україно,
Рідна земле,
 матінко моя.
Уч.:
Дай, Боже, прожити щасливо,
Дай, Боже, Вкраїні добра.
Щоб діти здорові були і вродливі,
Щоб доля щаслива була.
Уч.:
 Уранці до Бога я руки складаю
І щиро у Нього я щастя прохаю:
Ісусе наш рідний, і ти, Божа Мати,
Пошли для Вкраїни добра й благодаті,
Щоб мир і достаток були на Вкраїні,
А злагода й спокій - у кожній родині.
Уч.:
Щоб горя і лиха народи не знали.
Щоб хворим й нужденним усі помагали.
Нехай же прокажуть молитву всю люди,
Нехай же надія і Бог з нами буде.
Не вмерла Україна і не вмре!
Уч.:
Боже, Отче всемогутній,
Захисти коханий край,
Дай нам вийти у майбутнє,
Мужність і сміливість дай.
Уч.:
 Захисти нас від свавільних,
Хижаків жорстоких, злих,
Захисти від божевільних!
Від Чорнобилів нових!
Уч.:
 Чим повниться земля - руками золотими,
Незламним духом вольності бринить,
Онуками, нащадками своїми,
Яким Бог дав на Україні жить.
Уч.:
І щоб сором не сліпив нам очі
За лінь, байдужість, що нам душі рве,
Нехай збуваються слова пророчі (всі разом):
                   Ще не вмерла Україна і не вмре!
Уч.:
 Ми всі - одна сім'я, єдина ми родина,
у кожнім нашім «я» - частинка України,
Ми всі - одна сім'я, єдина ми родина
Мільйони різних «я», а разом – Україна! 

Пісня «Ми любимо вас»

Немає коментарів:

Дописати коментар