понеділок, 13 лютого 2023 р.

Орієнтовне календарно-тематичне планування За підручником для 4-го класу «Мистецтво» (авт. О. Калініченко, Л. Аристової) (за Типовою освітньою програмою під керівництвом Р. Б. Шияна)

 

Орієнтовне календарно-тематичне планування

За підручником для 4-го класу «Мистецтво»                  

(авт. О. Калініченко, Л. Аристової)

(за Типовою освітньою програмою

під керівництвом Р. Б. Шияна)

 

Образотворче мистецтво

(1 година на тиждень)

ІІ семестр

 

Тема уроку

Дата

1.

Веселе Різдво в Україні. Колядники. Орієнтовне практичне завдання: виготовлення Різдвяної зірки (картон, кольоровий папір, матеріали на вибір)  (с. 60-61).

 

2.

Зимові фантазії. Макет. Архітектура. Орієнтовне практичне завдання: виготовлення макету казкового міста Кая та Герди (картонні коробки різних форм, клей, гуаш) (с. 68-69)..

 

3.

У сніговому королівстві. Театральне мистецтво. Декорації. Орієнтовне практичне завдання: виготовлення макету декорації «У палаці Снігової королеви» (картон, клей, ножиці) (с. 72-73).

 

4.

Казкові пригоди. Ілюстрації. Головне та другорядне у композиції. Орієнтовне практичне завдання: створення екскізу обгортки для цукерок «Гулівер» (акварельні фарби, фломастери) (с. 76-77).

 

5.

Веселий цирк. Акробатика. Орієнтовне практичне завдання: створення об’ємної композиції із персонажами, що рухаються (картон, кольоровий папір, підручні матеріали)  (с. 80-81).

 

6.

Проводи зими. Персонажі у статичних та динамічних позах. Орієнтовне практичне завдання: створення багатофігурної композиції «Проводи зими» (гуаш) (с. 84-85)

 

7.

Свято весняної природи. Колорит. Створення різноманітних відтінків.  Орієнтовне практичне завдання: створення живописної композиції весняної природи (акварельні фарби, гуаш) (с. 88-89)

 

8.

Весняні ігри. Закликаємо весну. Орієнтовне практичне завдання: виготовлення вітрячка (кольоровий папір, картон, матеріали на вибір)

(с. 92-93).

 

9.

Великодні свята. Орнамент. Витинанка. Орієнтовне практичне завдання: виготовлення вітальної листівки до Великодня (картон, кольоровий папір, клей, ножиці, матеріали на вибір) (с. 96-97).

 

10.

Чарівні візерунки. Петриківський розпис. Орієнтовне практичне завдання: створення чарівної квітки, застосовуючи прийом петриківського розпису (акварельні фарби, гуаш) (с. 100-101).

 

11.

Веселі настрої. Декоративно-прикладне мистецтво. Гончарство. Орієнтовне практичне завдання: ліплення тварин за мотивами образів, створених народними майстрами (пластилін)      (с. 104-105).

 

12.

Секрети вишитого рушника. Зооморфний (тваринний) орнамент. Схема вишивки. Орієнтовне практичне завдання: створення стилізованого зображення птаха (кольорові олівці, фломастери, маркери) (с. 108-109).

 

13.

Кольорове диво. Сітчастий орнамент. Килими. Орієнтовне практичне завдання: створення екскізу тканини або килима (кольоровий папір, фломастери) (с. 112-113).

 

14.

Майстри-віртуози. Ковальство. Рапорт. Орієнтовне практичне завдання: створення композиції «Металеве мереживо» у техніці витинанки (папір чорного кольору) (с. 116-117).

 

15.

Козацька звитяга.  Емблема. Орієнтовне практичне завдання: створення композиції емблем для спортивно-мистецького фестивалю (кольорові олівці, фломастери, маркери) (с.120-121).

 

16.

Україна – моя Батьківщина. Архітектурна спадщина. Пропорція. Орієнтовне практичне завдання: виконання замальовки пам’ятки архітектури рідного краю «Чортківський замок» (матеріали на вибір) (с. 124-125)ю

 

17.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. (с. 128-129).

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар