Орієнтовне календарно-тематичне планування
За підручником для
4-го класу «Мистецтво»
(авт. О. Калініченко,
Л. Аристової)
(за Типовою освітньою
програмою
під керівництвом Р.
Б. Шияна)
Образотворче мистецтво
(1 година на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Веселе Різдво в Україні. Колядники. Орієнтовне практичне завдання:
виготовлення Різдвяної зірки (картон,
кольоровий папір, матеріали на вибір) (с. 60-61). |
|
2. |
Зимові фантазії. Макет.
Архітектура. Орієнтовне практичне
завдання: виготовлення макету казкового міста Кая та Герди (картонні коробки різних форм, клей, гуаш)
(с. 68-69).. |
|
3. |
У сніговому королівстві. Театральне
мистецтво. Декорації. Орієнтовне
практичне завдання: виготовлення макету декорації «У палаці Снігової
королеви» (картон, клей, ножиці)
(с. 72-73). |
|
4. |
Казкові пригоди. Ілюстрації.
Головне та другорядне у композиції. Орієнтовне
практичне завдання: створення екскізу обгортки для цукерок «Гулівер» (акварельні
фарби, фломастери) (с. 76-77). |
|
5. |
Веселий цирк. Акробатика. Орієнтовне практичне завдання: створення
об’ємної композиції із персонажами, що рухаються (картон, кольоровий папір, підручні матеріали) (с. 80-81). |
|
6. |
Проводи зими. Персонажі у статичних та
динамічних позах. Орієнтовне практичне
завдання: створення багатофігурної композиції «Проводи зими» (гуаш) (с. 84-85) |
|
7. |
Свято весняної природи. Колорит.
Створення різноманітних відтінків. Орієнтовне практичне завдання:
створення живописної композиції весняної природи (акварельні фарби, гуаш) (с. 88-89) |
|
8. |
Весняні ігри. Закликаємо весну. Орієнтовне практичне завдання: виготовлення
вітрячка (кольоровий папір, картон,
матеріали на вибір) (с. 92-93). |
|
9. |
Великодні свята. Орнамент.
Витинанка. Орієнтовне практичне
завдання: виготовлення вітальної листівки до Великодня (картон, кольоровий папір, клей, ножиці,
матеріали на вибір) (с. 96-97). |
|
10. |
Чарівні візерунки. Петриківський
розпис. Орієнтовне практичне завдання: створення
чарівної квітки, застосовуючи прийом петриківського розпису (акварельні фарби, гуаш) (с. 100-101). |
|
11. |
Веселі настрої.
Декоративно-прикладне мистецтво. Гончарство. Орієнтовне практичне завдання: ліплення тварин за мотивами
образів, створених народними майстрами (пластилін) (с. 104-105). |
|
12. |
Секрети вишитого рушника. Зооморфний
(тваринний) орнамент. Схема вишивки. Орієнтовне
практичне завдання: створення стилізованого зображення птаха (кольорові олівці, фломастери, маркери)
(с. 108-109). |
|
13. |
Кольорове диво. Сітчастий
орнамент. Килими. Орієнтовне практичне
завдання: створення екскізу тканини або килима (кольоровий папір, фломастери) (с. 112-113). |
|
14. |
Майстри-віртуози. Ковальство.
Рапорт. Орієнтовне практичне завдання: створення
композиції «Металеве мереживо» у техніці витинанки (папір чорного кольору)
(с. 116-117). |
|
15. |
Козацька звитяга. Емблема. Орієнтовне практичне завдання: створення композиції емблем для спортивно-мистецького
фестивалю (кольорові олівці,
фломастери, маркери) (с.120-121). |
|
16. |
Україна – моя Батьківщина. Архітектурна
спадщина. Пропорція. Орієнтовне
практичне завдання: виконання замальовки пам’ятки архітектури рідного
краю «Чортківський замок» (матеріали на
вибір) (с. 124-125)ю |
|
17. |
Перевір свої досягнення. Узагальнення і
систематизація знань учнів. (с. 128-129). |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар